Uw kantoor is uw visitekaartje. Het interieur is medebepalend voor het imago van uw organisatie, de uitstraling naar de markt en de indruk die uw bedrijf achterlaat op bestaande en potentiële klanten. Vanzelfsprekend speelt de keuze van de inrichting hierbij een cruciale rol. Met onze oplossingen bent u in staat een motiverende, inspirerende en veilige werkomgeving te creëren. Anno 2019 gaat inrichting niet alleen meer om uitstraling, maar spelen gezondheid en circulariteit een belangrijke rol.
Voor elk kantoorinterieur heeft Bruinsma Kantoor Efficiency op maat gemaakt interieur, projectvloeren en raamdecoratie, of het nu gaat om een receptie, werkplek en bedrijfsrestaurant, of om intensief gebruikte ruimtes als gangen en liften. Daarnaast verbeteren wij akoestiek door te meten en door akoestische oplossingen aan te brengen.
Bruinsma Kantoor Efficiency werkt nauw samen met externe interieurontwerpers, interieurbouwers, adviesbureaus en stylisten. Ons creatieve team vertaalt uw wensen en eisen in een aansprekend 3D ontwerp inclusief een voorstel voor kleuren, materialen, inrichtingsvoorstellen en eventuele proefopstellingen. Wij geloven dat door een persoonlijke betrokkenheid, wij onze projectinrichting goed aan kunnen laten sluiten bij uw organisatie. Wij adviseren van budgettaire keuzes, aansluitpunten, do’s en dont’s tot de beste middelen voor uw werknemers.
Bij projectinrichting is één aspect van essentieel belang: zorgen dat u als opdrachtgever nergens naar hoeft om te kijken, maar alleen hoeft uit te kijken naar een prachtige inrichting van de werkomgeving. Samen onderzoeken wij de mogelijkheden voor uw bedrijfspand, wij luisteren naar uw ideeën, wensen en visie, en vertalen dit naar een ontwerp dat perfect aansluit bij uw bedrijf en organisatie. Sinds ons bestaan in 1997 hebben wij de projectinrichting voor kantoren en verschillende organisaties mogen verzorgen.
Wanneer u als organisatie kiest om uw kantoor te voorzien van circulaire projectinrichting, dan maakt u een duurzame keuze die in vele gevallen ook nog voordeliger uitvalt! Onze specialisten gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden van circulaire projectinrichting in uw organisatie. Zo kunnen wij oude kantoormeubelen innemen en her-distribueren voor u, kunnen wij oude bureau’s voorzien van een nieuw zit-sta frame, voorzien we ‘lelijke eendjes’ als archiefkasten van mooie akoestische bekleding en werken we samen met duurzame fabrikanten als Vepa uit Hoogeveen.
Graag helpen wij u met een vrijblijvend advies, een conceptueel ontwerp of een razendsnelle offerte. Neem contact met ons op voor het plannen van een vrijblijvende afspraak.