Word jij onze nieuwe collega in de buitendienst én het magazijn?
Ter uitbreiding van onze technische dienst zoeken wij een Medewerker Montage & Logistiek met twee rechterhanden én een praktische instelling.
In deze rol combineer je logistieke werkzaamheden met het monteren van kantoormeubilair en projectinrichting. Je leert onze producten door en door kennen en bent betrokken bij de complete levering – van magazijn tot eindresultaat bij de klant. Geen dag is hetzelfde!
Je taken bestaan o.a. uit:
Zelfstandig of samen met collega’s uitvoeren van (grote) montage- en bekabelingsklussen
Verantwoordelijkheid nemen voor de uitvoering op locatie: jij zorgt dat alles naar wens verloopt
Aansturen en afstemmen met externe montagepartners
Planningen bewaken in overleg met de afdeling verkoop
Uitvoeren van dagelijkse logistieke taken in ons magazijn
Zorgen voor een nette, overzichtelijke werk- en opslagruimte
Je bent nauwkeurig, klantgericht en hebt een goed gevoel voor planning en communicatie. Je werkt gestructureerd, denkt in oplossingen en kunt goed zelfstandig uit de voeten. Daarnaast hou je ervan om fysiek bezig te zijn en zie je het resultaat van je werk bij de klant. Affiniteit met ICT-zaken is een pré, handig als je het leuk vindt om ook af en toe mee te draaien bij kleine ICT-klussen.
Een zelfstandige en veelzijdige functie in een hecht team
Ruimte om mee te denken in werkwijze en planning
Goede arbeidsvoorwaarden en een informele werksfeer
Veel klantcontact en afwisseling in werkomgevingen
Stuur je CV of een korte motivatie naar sollicitatie@bruinsmakantoor.nl t.a.v. Robin Spiekman. Heb je vragen over de functie? Bel ons gerust op 0523-272121.