Volledige kantoorinrichting

Van A tot en met Z

Wij zijn Bruinsma. Uw partner voor fysieke werkomgevingen. Wij zorgen van A tot Z voor een complete kantoorinrichting. Maar waar staat een complete kantoorinrichting voor? Het staat niet alleen voor het inrichten van een kantoor met bureaustoelen en zit-sta bureaus. Lees snel verder!

Een goede bureaustoel maakt geen goede werkplek.

Ja, dat las u goed. Als geen ander begrijpen wij het belang van een goede bureaustoel, echter zorgt de aanschaf van een goede bureaustoel er niet voor dat u een goede werkplek heeft. Een goede werkplek is namelijk meer dan alleen een bureaustoel of een bureau. Een goede werkplek bestaat uit veel meer dan dat. Heeft u bijvoorbeeld gedacht aan de akoestiek, opslagmogelijkheden of bewegingsstimulatie?

Wij richten kantoren op een systematische wijze in, zodat de hiervoor benoemde onderdelen niet vergeten worden. Dit is voor u essentieel, doordat teleurstelling wordt voorkomen, maar ook zijn de kosten beter voorspelbaar. Doordat wij hierbij uw wensen met u doorlopen, laat ons eindresultaat ook nooit te wensen over!

Samen maken wij uw kantoor tot een goede werkplek

Bent u er aan toe om uw nieuwe of bestaande kantoorruimte te laten inrichten tot de perfecte werkplek? Vraag een gratis 3D ontwerp aan en u ontvangt een mooie 3D impressie van de mogelijkheden in uw kantoor.

Vraag gratis een 3D ontwerp aan

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem alvast een voorproefje van onze projecten en bekijk de mogelijkheden voor uw nieuwe kantoorinrichting.

Hoe wij te werk gaan

om uw kantoorinrichting tot een daverend succes uit te laten lopen in 7 stappen.

Item media

1. Kennismaking

Mogen wij op bezoek komen?

Om uw wensen in kaart te brengen en u te leren kennen organiseren wij een kennismakingsgesprek op uw kantoor. Op deze manier hebben we niet alleen een gezellig gesprek, maar ook een duidelijk beeld bij uw wensen, omgeving en mogelijkheden.

 

2. Rond de tekentafel

Hier schetsen wij een algemeen beeld van het eindresultaat.

Nadat wij uw wensen in kaart hebben gebracht tijdens het kennismakingsgesprek, tekenen wij een eerste conceptversie van uw nieuwe kantoor. Deze leggen wij voor en op basis hiervan krijgt u een duidelijker beeld van wat u kunt verwachten.

 

Item media

Item media

3. Product- en kleuradvies

Onze product specialisten geven u graag een advies.

Na het doorspreken van de eerste concepttekening, geven wij u graag nog een advies over kleurcombinaties, maar ook over de producten welke in het ontwerp staan. Het kan bijvoorbeeld zijn dat uw geselecteerde producten efficiënter samenwerken met een aanvullend product. Verder kunnen wij hier tips geven om uw kantoor helemaal compleet te maken, mocht er nog wat missen.

4. Definitief interieurontwerp

Vormgeven aan uw wensen…

Hier begint uw nieuwe kantoor echt vorm aan te nemen. Wij nemen met u een definitief interieurontwerp door, waardoor u een perfecte voorstelling kan maken van het te behalen resultaat. In deze fase zijn ook de kosten gemakkelijk in te zien, waardoor u niet tegen een financiële verrassing aan kan lopen, omdat er nog allerlei kosten bijkomen.

Item media

Item media

5. De presentatie van ons interieurontwerp

Wij hebben een prachtig plan…

Maar bevalt het u ook? Wij komen graag langs om ons voorstel te presenteren en eventueel nog wat aanpassingen door te voeren. Hierdoor weet u zeker dat uw nieuwe kantoor exact naar uw wensen wordt ingericht!

6. De realisatie van het project

Heeft u een momentje terwijl wij uw kantoor in elkaar zetten?

In deze fase finaliseren wij uw kantoor. Wij komen alles in elkaar zetten, juist positioneren en aansluiten. De tijd die dit inneemt kan verschillen, omdat de werkzaamheden flink uiteen kunnen lopen. Zo kunt u alleen kantoormeubilair laten plaatsen, maar bijvoorbeeld akoestiek en stoffering zijn ook belangrijke onderdelen van uw kantoor, welke wij vaak meenemen bij de inrichting van een kantoor.

Item media

Item media

7. Nazorg en aanvullende diensten

Uw kantoor is nu gereed, maar wij hebben u meer te bieden dan dat! Wij bieden namelijk standaard een werkplekinstructie voor uw medewerkers aan, zodat het nieuwe materiaal op correcte wijze wordt gebruikt. Verder kunnen wij u ondersteunen met print- en ICT-oplossingen, zodat u nooit hoeft te wachten met werken tot uw systeem dit toelaat. Hiernaast hebben wij een constant uitbreidend assortiment met kantoor- en facilitaire artikelen. Wij durven te beweren dat u met ons als partner geen enkele ondersteuning meer nodig heeft op het kantoor. Hierdoor kunt u bezig blijven met uw eigen werkzaamheden. Lees hier meer over onze overige werkzaamheden.

Overige werkzaamheden

Persoonlijk kennismaken?

Onze medewerker staan u graag te woord. Klik hieronder om direct contact op te nemen.

Neem contact op